Jak zadbać o swoje zdrowie i swoich dzieci

Ważne jest, by stosować się do podstawowych kryteriów, takich jak odżywanie dostosowane do wieku, płci oraz rodzaju wykonywanej pracy. W zależności od tego, czy pracujemy fizycznie, czy też umysłowo, mamy zróżnicowane potrzeby żywieniowe. Nie chodzi tutaj o to, ze pracownik fizyczny musi się obżerać ciężkostrawnymi i kalorycznymi daniami,a umysłowy może nic nie jeść, tylko o to, by dania te w sposób odpowiedni uzupełniały nasze siły do pracy. Zdrowie jest od tego w dużej mierze uzależnione i nie należy tych czynników ważnym przypadku bagatelizować, gdyż to się może źle skończyć. Wbrew pozorom, mnóstwo warzyw dodaje nam zdrowej siły i energii do działania. Tak jest z warzywami strączkowymi, które powinny być w naszej diecie. Co najmniej raz w tygodniu postarajmy się jeść dania z tymi składnikami. By zmniejszyć ich właściwości niekorzystne dla naszego układu pokarmowego, należy jest przygotować w odpowiedni sposób, na przykład namaczać i wzbogacać różnymi przyprawami, jak na przykład gałka muszkatołowa czy imbir.

Witaj na moim serwisie! Z zawodu jestem lekarzem internistą, który ciągle pogłębia swoja wiedzę. Na blogu zamieszczam informacje dotyczące zdrowia i leczenia wielu chorób, jeśli jesteś zainteresowany taka tematyką to zapraszam do lektury!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)